BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 14, 2009

Saat ku ditinggalkan...



Add Image

Sedih itulah ungkapan bila saat aku ditinggalkan walaupun hanya sementara. Tapi sebab sejak rapat dengan adik2 nie tak pernah lagi diorang tinggalkan aku untuk apa2 xtvt. erm tapi hari nie aku ditinggalkan kerana mereka terpaksa mengikuti kursus kepimpinan mahasiswa di Taman Mini Asean Melaka anjuran Kementerian Pegajian Tinggi. Aku tak ikut sebab bz dengan macam-macam kerja. Yelah kerja pun kat HEMs. Orang kata HEMs tu hal ehwal macam-macam.. Disaat mereka salam dan peluk aku...aku jadi sebak. byk kali ingatkan mereka supaya berhati-hati dan jaga diri. Dengan acap pun aku pesan untuk jaga budak2..aku nak pergi hantar tapi apis tak bagi sebab dia risaukan kesihatan aku..di Melaka sekarang niekan bahaya dengan virus H1N1. Aku nie plak berisiko tinggi..sebab tak ada protection untuk virus. sedihnya saat aku ditinggalkan... adik2 ku pergilah menimba ilmu. semoga apa yang kamu bawa balik nanti akan berguna untuk diri sendiri dan org lain..sayang kamu...

0 comments: