BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 28, 2009

Let fill it up!!!

1. perkara yg paling di takuti dalam idup..
kesunyian

2. perkara yg paling di sukai dalam idup..
buat benda yang aku suka.

3. perkara yg paling di benci dalam idup..
orang sibuk2 hal aku

4. perkara yg tak dapat dilupakan dalam idup..
saat gelabah n panik masa dia cakap suka kat aku

5. perkara yg hendak dilupakan dalam idup..
perkara2 yang duka..

6. perkara yg hendak di capai dalam idup..
hasrat dan impian terlaksana

7. perkara yg paling menggembirakan dalam idup..
sume orang suka dan sayang aku

8. perkara yg paling menyentuh perasaan dalam idup..
bila teringat zaman-kejatuhan aku

9. perkara yg anda selalu angankan...
kebahagian

10. perkara yg paling mengarut dalam idup...
jalan kaki balik umah dari Kota raya ke Bandar Baru Sentul sebab malas tunggu bas...

**to all yg membaca blog nie..
**let share it together..

0 comments: