BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 15, 2009

PILIHANRAYA KAMPUS UNIKL BMI




















Congrats pada yang menang yang kalah ingat kamu bukan pengalah dan perjuangan kamu baru bermula..pada semua JPM baru selamat berkhidmat dan nanti kita akan sentiasa berurusan bersama...dalam JPM atau diluar JPM tetap boleh menyuarakan hak bersama. terima kasih pada JPM yang lepas...sumbagan kamu walau sebesar zarah sekali pun tetap akan mendapat pahala olehnya...penghargaan orang mungkin susah tapi yg penting ikhlas memberi.. pada adik2 JPM baru terus bersemangat. Ingat kalau jadi JPM untuk orang suka kita amat payah sebab kamu adalah sasaran mereka. buat baik atau tidak sumenya tak penting bagi mereka..tapi ingat penting bagi kamu..sebab kamu adalah pemimpin..gud luck... dan tak lupa pada semu suruhanjaya dan juga rakan cop yang banyak membantu perlaksanaan pilihanraya ini...juga pada semua pengundi yang keluar mengundi pada 13 okt 2009 lalu..


2 comments:

mohamedali jinnah said...

RAMADAN KAREEM Assalamuallikum. May Allah keep us on the right path, and accept our fasting and prayers. We wish the best blessings of Ramadan to all. May Allah accept our worship and may He help us rejuvenate our faith. May He help us share the joy of this month with all our family, friends and neighbors. Jazakkallahu khairan Mohamed Ali jinnah

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)