BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 12, 2008

Pindah...

Ari nie masuk lambat ke opis kena pergi PKNS ngan abah uruskan pasal umah kat keramat.
lepas tu abah antar ke opis.
Ari nie jugak aku sibuk berkemas..Kemas sume barang2 aku yg dah aku angkut semalam.
smlm patutnya cuti tapi aku keja. Sumenya sebab aku kena pindah sume barang-barang aku dari opis kat hostel ke tempat asal aku dulu di bangunan akademik.
Penat jgn katalah...sakit pinggang, sakit badan dan sume sekali..teringat plak aku akan kesusahan mereka yg sedang mengosongkan umah di Bukit Antarabangsa akibat tanah runtuh..takziah kepada mereka yg terlibat.
macam tu jugak utk kawan2 aku yg terlibat secara tidak langsung dalam tragedi tu..Kak Liza, Kak K dan Kak Ani..harap bersabar kerana ada khikmah yg menanti.
Sekarang ujan pulak..sejak akhir-akhir nie selalu ujan. Bimbang juga ada lagi tanah yg runtuh
Kemas dari pagi hingga petang tak juga siap2...
Penat dah nie..nak rest jap

P/s Congrate pd pasukan debetUniKL BMI kerana dpt tempat ke-3 pertandingan debat English Piala Peresident 2008. bertempat di UniKL BMI.

1 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum, Kak Sab. Pas ni tak leh la nak lepak borak ngan Kak Sab macam dulu. Ish, tak bestnya.

By the way, hopefully Kak Sab is happy with new and comfortable office.

Huh, debat ari tu menyakitkan hati sebab macam ada konspirasi kalahkan BMI. I mentioned to Ustazah to watch the debate after Jumaat prayer. Tapi BMI kalah ngan Miat. BMI should be the winner. Hahaha. Wassalam. =) - Aizat Jan