BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 22, 2008

Aku jumpa UFO...percaya tak?




Erm...lamanya tak update blog nie...bukan apa tak ingat password..diam tak diam dah lama dah Sabrina's Creative beroperasi...byk jugak tempahan yg diterima..nanti aku uploadkan gambar2nya.
Hari ini hari menyambut menantu belah mak (Pn. Kamalia). Dari malam semalam org dah mula sibuk. Biasalah org kg..ramai yg datang menolong..aku, Sal dan Nor datang pukul 6 lepas abis keja..Aku buat bunga telur untuk bg kat kawan2..kat atas tu gambarnya..
Malamnya ada marhaban dan majlis khatam Al-Quran untuk Farah (anak mak) dan 2 sepupu perempuannya..pukul 10 mlm aku balik ke rumah naik motor.
Percaya atau tidak (apa yg aku nampak la) kami di ekori oleh 7 buah UFO. Tapi korang mesti tak percayakan. Aku pun tapi itulah yg sebenarnya berlaku. Kalau benda tu bukan UFO apa plak. Objek tu bulat dan bercahaya. Mula2 dia terbang rendah berlegar2 kat kawasan perumahan Taman Pelangi. Lepas tu dia terbang tinggi dan secara berjemaah terbang mengekori kami...sumpah tak tipu. Aku suruh Nor berhenti, tapi dia tak nak sebab takut. Kebetulan jalan tu lengang. kejadian berlaku lebih kurang pukul 10 mlm. Di lebuhraya Karak berhampiran Taman Karak. Masa tu kami nak balik menuju ke Sentul. Meremang gak bulu tengkuk aku nie....kalau ader yg boleh explain kat aku apa yg sebenarnya berlaku tolong la..sebab kami sendiri tak percaya dgn apa yg kami lihat tapi hakikatnya ia betul2 berlaku..
Sampai je kat simpang ader keta berenti..penuh dengan budak2 lelaki..tetiba je diorang ramai2 nyanyi lagu BMI. Terkejut gak aku..Budaknya takberapa perasan tapi yg aku tau memang budak2 BMI yg saja nak mengusik aku. Aku apa lagi hilang takut pasal UFO tu n terus gelak...Semangat BMI sungguh budak2 nie..
Esoknya kenduri...meriah giler..ramai yg dtg. Photographer ari tu bukan org lain budak2 'Gelak-Gelak Sepah'...kalau nak khidmat diorg blah contact acan (0132505175)...
Aku tunggu sampai petang...n pukul 6 balik terus gi singggah BMI tengok Majlis Penutup Karnival Wajadiri Seilat Cekek. Congrate to pasukan BMI yg menang 2 pingat.
Pas tu kul 9 gi balik umah mak sebab nak tengok 'Joget lambak' Aku tak la berjoget just join poco2 je....best gak malam tu...org yg penat berkerja terhibur...Mak Selamat Menerima Menantu..sayang Mak...

0 comments: