BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 28, 2008

Permata Pertama



Assalamualaikum...salam perkenalan. Permata pertama Sabrina's Creative telah dilahirkan pada 22 May 2008. Aku sendiri tak pernah ingat bila minat untuk punya perniagaan sendiri. Terima kasih mak, abah,Adik ayu (yg selalu ckp kak ngah ko kena bukak kedai) dan adik beradikku yang lain atas sokongan. Tentunya dari yang tersayang dan juga rakan2 yg memberi galakan dan sokongan. Terima Kasih..Sabrina's Creative di lahirkan bukan untuk tujuan mencari kekayaan tetapi untuk kehidupan yang lebih selesa.
Erm..walaupun baru tetapi aku telah mengorak langkah dengan menerima tempahan hantaran dan bunga telur tentunya dari org yang terdekat. Selalunya kawan dan sedara maralah yg menberikan peluang.
Teringat masa kecil2 dulu mak selalu membebel sebab aku selalu mengunting2 kertas dan menyepahkan rumah dengan helaian kertas-kertas yg aku gunting. Rupa2nya dalam diam sebenarkan aku sedang menyerlahkan bakat yang terpendam. Sabrina's Creative..kreatif sangat ke aku nie. entahlah aku pun tak tau tapi org yg menilai. Kalau kat opis tu keja2 yang remeh2 menghias dan mendekorasi tu memang org selalu panggil aku. Kreatif la kot.
Penulisan pertama aku dalam blog nie pun sebenarnya secara spontan. Belum lagi kepalaku ini mencambahkan idea2 yg best untuk aku garapkan...tiba2 keputusan idea nak menulis.
jadi last aku nak wat promosi sapa2 yg nak kawin @ bertunang bolehlah cari Sabrina's Creative untuk menempah gubahan hantaran, bunga telur, cenderahati dan sebagainya. boleh hubungi aku di talian 013-33344549. sampai berjumpa lagi...

0 comments: